محمدرضا کلاهدوزان

مدیریت
  • ۰
  • ۰

بازاریابی اپلیکیشن چیست؟

با افزایش موبایل‌ها و تبلت‌ها و دستگاه‌های هوشمند و همچنین کاربران استفاده کننده از آن‌ّها در سرتاسر جهان، امروزه شاهد ظهور شیوه‌ی جدیدی در بازاریابی، با عنوان بازاریابی اپلیکیشن (بازاریابی اپلیکیشنی) هستیم که زیرشاخه‌ای از بازاریابی موبایلی به شمار می‌آید.

بازاریاب‌ها در تلاش‌اند تا با به‌کارگیری اپلیکیشن‌های شرکتی و سازمانی در فروشگاه‌های اپلیکیشنی و شناساندن آن به کاربران دستگاه‌های هوشمند، اپلیکیشن مربوط به صنعت و کسب‌و‌کار خود را در بین کاربران این دستگاه‌ها توسعه دهند و به این طریق برند خود را معرفی کنند.

از مزایای این روش می‌توان به هزینه پایین بازاریابی و تبلیغات، حجم مخاطبان بسیار بالا، تنوع در به‌کارگیری سیاست‌های بازاریابی، کسب درآمد مستقیم از اپلیکیشن، ارتباط دو جانبه با مخاطبان و مشتریان، پاسخ‌گویی سریع به نیازهای مشتری، تسهیل ارائه‌ی خدمات به مشتری و اشاره کرد.

شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی وجود دارند که با استفاده از اپلیکیشن سازمانی خود،‌ به ایجاد ارتباط متقابل هر چه بیشتر بین سازمان و مشتریان هدف‌شان کمک می‌کنند؛ همچنین تعداد این سازمان‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است.

با توجه به بازار رقابتی که در این نوع بازاریابی وجود دارد، داشتن یک اپلیکیشن مناسب، کاربرپسند و جذاب در سودآوری و میزان جذب مشتری، بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

بنابراین مهم است که شرکت‌ها و صاحبان کسب‌و‌کار برای ایجاد اپلیکیشن سازمانی خود، یک شرکت قابل اعتماد و باتجربه در توسعه و طراحی اپلیکیشن را انتخاب نمایند.

 


  • ۹۸/۰۴/۲۰
  • محمدرضا کلاهدوزان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی